Wednesday, July 21, 2010

kuasa YANG ESA..

>DALAM MAKMAL SCIENCE<

cikgu yang ayah die bagi name ROHIMAH ketuk pintu sambil bagi salam....
aku tengah khusyuk nga focus kat ckgu science aku terus tengok cikgu kat lua 2...
dalam fikiran aku mmg da th ckgu 2 nak pggil aku tp cume xth ape yang die nak bagi tahu je....(kelebihan aku agaknye..)
huhu....

ckgu rohimah pon masuk....

"saya nak jumpe pelajar bername nusaibah"

aku pun keluar smbil senyum coz ape yg aku pikirn 2 betul....
kawan2 aku pandang2 macam aku ni lady gaga....
pelik je....


>LUAR MAKMAL<

"sebelum saya cakap,,,awak amek sampah 2 dlu...."
(nak jumpe aku then suroh aku amek kotak rokok,,,nak marah xleh...ikut je la...ape yg ckgu nak cakap xterkeluar lagi....aku menanti)

"nusaibah,,awak terpilih sebagai pelajar prestasi terbaik,,,so esok saye nak awak dtg awal untuk saye susunkan kedudukan bagi penyampaian hadiah....ingat 2.."

aku memang terkejut,,,
lagi sikit jantong aku nak jatuh kat lantai tapi nasib baek sempat tahan...
huhuhu....

setelah 2minit 4saat aku berdiri kaku,,
aku masuk balek makmal sambil tersenyum....
kawan aku tnye nape....
aku bgth dan hanye prkataan TAHNIAH yg diulang diberikan pada aku....


--zaman remaja aku selalu menghantui aku--

No comments:

Post a Comment