Friday, September 3, 2010

busy nak spm...

assalamualaikum malaysia!!

lame gak xopen blog ni....
busy lorh....
nak spm la kate kan....

umat islam akan raye mggu depan..
umat islam yg dalam surat beranak je ISLAM tp sowh pose pown payah giler,,,,
jgn malu kan diri sendiri nak raye....

walaupun nak spm,,
raye tetap raye....
huhu...

lately ni mcm2 jadi....
aku telah DIPASANGKAN dgn seorg laki yg kecoh kat dalam kelas...
xsuke towl r ngan kawan2 ni....
aku ngan die xde pape la....
die cume rapat cket ngan aku,,
korang da cakap bukan2....
ish!!!
hati aku xkan jatuh ngan dak laki cam 2 la....

semalam aku sedih la coz tibe2 je kawan aku yg baek mintak aku tggl kan die....
aku th die de masalah tp die xnak bgth....
bia je la die....
nanti die ok,,,,
die text la 2 tp kalau die xtext????
huh!!!!
**semoge ALLAH jmpekan kamu dgn jalan penyelesaian...amin....**



--spm smakin menghantui aku--

No comments:

Post a Comment