Wednesday, March 24, 2010

spy.....

huhu....
hahaha....
hihihi...
gelak dulu la....
erm2!!!
erm....
maybe ade org yg plek ble tbe2 tahu yg aku tahu psl background die...
xperlu la plek coz mmg itu la aku...
sume yg aku nak tahu memang akn aku tahu cume cpt atau lmbat je...

PENIPU!!!

pernah la dulu kawan aku memperbodoh2kan aku....
die ingat ape yg die cakap 2 akan percaye ke???
jagan harap la!!!
aku xcaye kat kawan2....
die cakap...

DIA;aku ade smpanan kat bank lbeh kurg 4 ribu la...kau lak????

AKU;owh...aku xbnyak la..de dlm 2 ribu...(aku tipu,,ne de aku de akaun...tp kalaw die
da tipu,,,aku tipu la balek...)

DIA;owh...bnyak la gak 2....


erm.... smpai situ je aku ingat....
mmg pndai die menipu....aku xpuas ati,,aku pegi amek no abg die,,then aku tnye sume yg die pnh tpu...pergh!!!!sumenye tpu2 blake....aku da agak da....nak bajet je...2 la manusia,,,xpenah nak bersyukur ape yg ade...nak gak blagak...

aku suke spy...
selagi ape yg aku nak tahu 2 xtahu...
selagi 2 la aku akan cari smpai aku tahu....

-moral of the story-
jangan la sesekali tipu coz bile orng yg korg tipu 2 tahu
korg tipu,,,wat malu je....jangan la malu kan diri sendiri..
....................................................................................

-one of these day-

-female spy-

No comments:

Post a Comment