Wednesday, March 24, 2010

try nus!!!!

erm....
skrg ni baru pas amek exam diagnostik math...
math2!!!
nape la kau ade????

aku nga cube nak jaohkan diri dari dia(gurl)...
bukan nak putuskan silaturrahim tapi dia wat aku macam xley time takdir...
ye la....
dia ni same cam sahabat aku..
sahabat yg da tgglkan aku...
aku prlukan die waktu aku rndu sahabat aku je....
tah la..
sian die...
jd mangse keadaan....
aku memang xde niat nak wat cam 2 tapi dulu die towl2 mcm sahabat aku tp ble da lame2 da xsame da...die laen sgt....
huh!!!
dulu aku mengharap kat dia sgt2...
mgharap supaye die ley gntikan sahabat aku tp sumenye castle in the air....
ermmm...
skrg ni,,,
aku nak jaohkan diri dri die....
slame ni mmg aku akn cari dia kat skola 2...
tp stat from 2day,,,,
aku nak cube terima takdir yg dia 2 adalah dia n sahabat 2 adalah sahabat....



--sahabat is a sahabat--

No comments:

Post a Comment