Monday, March 29, 2010

DIA jauh berbeza.

tenang sangat bile DIA ade di dalam hati aku tapi bila DIA tinggalkan aku,,,
aku rase aku bagai hilang segala2nya....
dulu aku biarkan DIA tanpa memikirkan ape2 tapi bila aku perlukan DIA,,
aku cari DIA...
betapa jahilnya aku,,,
betapa bodohnya aku,,,
betapa jahatnya aku....
tapi DIA tak pernah tinggalkan aku malah terus bantu aku...
aku tak sedar yang DIA selalu bantu aku kerna sebok dengan penipuan dunia....
tiap ari,,,
dunia2!!!
saat aku diberi segala kenikmatan dunia,,
tidak sesekali aku ingatNYA malah guna nikmat itu ke arh kejahatan...
ape manusia aku ni?!!!
kalah binatang...

setelah sekian lama aku tinggalkan DIRINYA,,,,
kini aku kmbali...
kmbali dengan penuh rase rendah diri...
aku memohon maaf yg memang sudah lama DIA maafkan..
aku kmbali pada DIA..
DIA syg aku sebab 2 DIA bagi macam2 kat aku...
walaupun perit tetap aku terima...
kini aku ngan DIA semakin rapat..
DIA tetap ade ngan aku....
aku tak tahu ape kan jadi kat aku kalau DIA berpaling pada aku terus...
pasti sekarang aku berada dalam lembah kehinaan...
tapi DIA tak mcm 2,,,
DIA JAUH BERBEZA ngan org len....
DIA baik!!!
DIA,,,
thankz a lot...
i l0v3 u!!!!


--i h0p3 DIA 4lw4ys in my h34rt--

No comments:

Post a Comment