Wednesday, March 31, 2010

kecewe giler.....

erm...
arini sememang nya sudah ternyata april fool day....
so,,,
mmg bnyak la org terkena ngan aku...
huhu...
tp!!!
sume 2 kejap je apabila mndapat tahu bahawasanya aku pnye result science trok...
brmulanya kgmbiraan itu bransur hilang di sini...

cikgu zaiton; saibah,,awak xbace buku ke??(muke ckgu berkerut)

aku;bace ckgu...nape??(mke kgmbiraan dah pon hilang)

cikgu zaiton; xde pape la...result awak len sikit...(pndang ke bawah,,xth pk pe)

aku; saya pnye kputusan ley dapat A ke ckgu??

ckgu zaiton; kalau wat skema jwpn lg satu 2,,,awak xdapat A....(muke slamber)

aku;huh!!! xpe la ckgu,,,sy xnak tahu result saye...(sambil berlalu pergi)...


erm....
maybe ALLAH nak tunjukkan kat aku yg usaha aku slame ni masih xcukup nak dapat kan ape yang aku nak....
ye la....
kat uma asyik men2 je...
msg sane msg sini.....
nus,,,
wat hepen 2 u?!!!
wake up nus!!!
jgn asyik nak men je....
igt la,,,
taon ni taon akhir...
gune sebaek2 nye...


"i knw u can do it nus.!!"
"wake up nus!!!"

No comments:

Post a Comment