Monday, March 29, 2010

exam paper..

baru sahaja tadi aku telah menempuh pelbagai ujian untuk menamatkan paper p.i...
tadi aku jwb soklan p.i...
mcm2 aku kene lalui tok abes kan paper 2...
mule2 dpt paper evrything is ok....
tapi bile nga jwb 2...
tibe2!!!!

aku batuk bagai nak kua thyroid aku,,,
ok lg 2 tp ble thyroid 2 mcm towl2 ngamuk kat aku,,,
aku cpt2 kua g tndas...
smpai kat tndas,,,

lari!!!!

da smpai tndas...

aku;(masok tndas mcm kene keja ngan badak sumbu)...u wek!!!!
huk2!!huk2!!....


cleaner skola; woi!!! masuk tndas...muntah kat tndas

aku;(diam smbil dada kmbang kempis)..(lari masuk tndas)...
huk2!!(kua bnde yg x diundang)

da abes khazanah negara aku kuakan,,,aku kua blek dari tndas n bsoh muke kat sinki.


cleaner skola; ade pakwe ke???(die ingat aku pragnant)...

aku; mane ade la(muke merah mnahan kmarahn dalam kesakitan)

cleaner skola; ye la 2(brkata2 smbil teruskan kerja amal kebajikannya..)

da abes drama yg wat darah aku jap g kat kaki,,jap g kat pale(turun naek)...
aku mlgkah dgn pnoh kekecewan ats slh aggp cleaner trsebot ke dewan tok smbong blek exam aku...smpai kat dewan sume tngok aku mcm aku ni lady gaga....huhu...dorg tngok coz aku pnye baju bash kene air...aku duduk dan teroskan perjuangan aku....
huh!!!
dugaan...
harap2 sgale yg aku lalui td dpt mghasilkan result yg baek...
insya ALLAH..=D

No comments:

Post a Comment