Tuesday, March 30, 2010

terharu....

erm....
tadi aku balek lmbat cket coz arini awan sedih...
mule2 ingat nak g kelas tasawwur tp tibe2 waktu jln kat kantin jmpe kawan....
kawan ni dlu rapat tp skrg xbe nak rapat la....

da jmpe die,,,
lepak jap....
borak2 cite pasal dunia mase kini..
kawan ni,,,
dari mule aku cakap smpai la abes asyik gelak je...
pe yg lawak pown aku xth...

tibe2 die tsntoh/terpegang n pe ter yg seumpama dengan nya pasal dose n pahale...
ermm....
pe yg boleh aku cakap,,,
aku memang sangat terharu dengan segala kejujuran dan kesedaran dia....
die ni seorang sosial life tapi dia ni bagus....
die sedar segala dose yang die lakukan....
die cakap die memang nak jadi orang2 yg solehah tapi environment die wat die cam 2...
die cakap die nak kat malaysia ni jalan kan hukum2 islam n kalau ley die nak g hidup kat tmpat yang sume org alim2....
die nak sangat mak ayah die push die sowh solat,,nagji n tutup aurat...
die cakap die da berubah mase 2 tapi bile da bukak skola blek,,,
die jd mcm dlu blek....
die xsukehidup die cam 2...

ALLAH syg die coz mcm2 petanda ALLAH da bg kat die supaya die sedar dan kembali pada jalan yang lurus blek dan die sedar sume 2 cme die xde support tok jd baek22...
aku sedih pown ade coz slame ni aku igt die xpenah pk pasal 2....
aku ade la bg ceramah(hahaha)kat die n bg kate2 semangat kat die.....

kawan,,,
aku harap kau dapat pe yang kau nak...
aku yakin kau ley lalui usia remaja kau dengan penuh kesabaran...
aku akan support kau dari belakang...
bia la ape org nak kate tapi kehidupan kau di akhirat kelak lagi penting dari dunia yg pnoh dengan dugaan dan penipuan ni....
kuat kawan!!!!
lawan sume 2.....
i knw u can do it!!!=D...

---itu la manusia yang aku cari---

No comments:

Post a Comment