Wednesday, March 31, 2010

result!!!

erm....
ketas EA dapat A-...
ok la...
papepown aku akan dapat markah yang lbeh baek dalam exam len....
insyaALLAH....

tadi xde exam....
so,,
ramai2 cite pasal diri masing yg dikepalai oleh aku sendiri...
actually cite pasal tujuan hidup pas spm nanti....

aku agak serius bab2 cam 2....
mke serius bagai nak rak bile ckp pasal tujuan2 hidup ni...
haha...
ade kawan2 yg agak sengal bile ckp psal ni sume wat mke serius...
geli hati aku bile melihat telatah mereka tapi cover2 mcm serius...

kawan2 aku bercita2 nak mnjadi;
"aku nak jd polis,,nak jadi penembak profesional..."
"aku nak jd bisnes management"
"aku kalo ley nak jd ckgu"
"aku nak jadi wat keje2 kemahiran"
"aku nak jadi ketua parlimen"

huhu....
itu la cita2 kawan2 aku yang sentiasa sokong aku walaupown salah...
haha...
itu cita2 dorg tapi aku,,
aku nak jadi penyiasat persendirian tapi parents aku kata,,
"nus,,umi rase lebih baek kau jadi nurse"(kate umi)
"nus,,abah rase lbeh baek jadi chef"(kate abah)
argh!!!

parents gaduh pasal kerjaya aku....
papepown aku tetap nak jadi ape yag aku nak....
sory deh umi dan abah...
huhu...


--pilih la kerjaya yg kite minat janji pe yg kite minat 2 xberdose n dapat keredhaan ALLAH--



--prof.spy in the world--

No comments:

Post a Comment