Friday, April 2, 2010

rintihan....

mengapa dalam persahabatan mesti ada pengkhianatan?????
mengapa dalam pengkhianatan mesti ada kesedihan????
mengapa dalam kesedihan mesti ada kerinduan????
dan mengapa ini semua jadi kat aku????
nape???!!!

TUHAN,,,
nus xkuat lagi nak lalui sume ni....
nus lemah TUHAN...
nus da xsanggup nak menitiskan air mata lagi....
nus da penat....
nus da penat TUHAN....
tolong keluarkan nus dari semua ni...
nus tak nak kenangan tu menghimpit fikiran nus....
nus tak nak berpura-pura lagi bila berhadapan dengan teman-teman yang lain....
bantu nus.....
i need YOUR help ALLAH.....

teman,,,
dulu kau janji tidak akan menyakitkan hati aku tapi ape yg jadi sekarang
bukankah itu satu penyiksaan bagi aku????
kau tipu kau cakap kau sayang persahabatan kita...
kau tipu teman..
kau tipu!!!!
kenapa kau buat aku sebegini rupa???
apa salah aku???
aku sayang kau teman....
plizz.....


--kesedihan sangat terasa kerna teman itu ubah dunia aku---

No comments:

Post a Comment